Ezgicann Maalesef bende öyleyim 37+2 yim ve bu 2. gebeliğim bunda 22 kilo aldım halen kilo almam durmuyor 🥴😣 karnım çok yırtıldı ilkine göre kemiklerim ayrılmış gibi hissediyorum çok ağrılarım var ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum diyaframıma baskı var nefes daha zor alıyorum sezeryan olucam ama halen bekliyorum 😣Allah hepimizi sağlıkla kurtarsın 🤲🏼