Loveme Piraye08 canım bende Medical parktaydım eşim girebiliyordu muayeneye ama doğum parası çok geldi sonra esenler Medipolü araştırdım oraya giremeyeceğini öğrenince vazgeçtik ordan da şuan Avicennaya gidiyorum