Havva- Nurgull__ ben çağatay yada alp ismini çok beğeniyorum ama eşim onları istemediği için şuan kutaya karar verdik
Nurgull__ Havva- bizde zar zor alparslana karar verdik ya bide erkeklere isim bulmak zor elbise bulmak zor kızlarınkine bakıyorum çeşit çeşit renk renk ama erkeklere mavi mavi 😂😂
haticeD08 Havva- İlk oğlumun adı Kutay ve biz de Çağatay ismi yüzünden çok tartıştık zamanında😄 Çağatay ismini sevmeme rağmen etrafımdaki bir kişiden dolayı koyamamıştım. Kutay ❤️🥰
Nelmali Nurgull__ tam tersini yaşıyorum kızlar hep pembe 🙁 erkek rengarenk bir iki elbise alıp gerisini erkek reyonundan alacağım 😂 Yağız düşünmüştük biz erkek için Yekta da çok hoşuma gidiyor
Bsraka111 Mom726272 yiğit çevrem de çok fazla yağız güzel aslında ben de beğeniyorum Berat ve Ensar isminde çok fazla hastam olduğu için pek tercihim değil 🙏😔
Mom726272 Bsraka111 yiğit ve yağız çok fazla aynen 😅 Ensar ismini pek duymadım da benim oğlumun adı berat 😊 sağlık sorunu olması isimle mi alakalı yanlış anlamayın merak ettiğim için sordum