27+6 haftalık olduk aynı sizin gibi 2-3 gündür inanılmaz bi ağrım var özellikle oturduktan sonra ayağa kalkmakta çok zorlanıyorum bacak aram o kadar ağrıyor ki ne oluyor anlamıyorum 22. Haftadan beri magnezyum kullanıyorum eğer onunla alakalıysa da bende bu magnezyum işe yaramıyor. Ama bende enfeksiyon çıktı düşük bi üreme olduğu için antibiyotiğe başlamadık yarın tekrar idrar kültürü verip baktırcam idrar yolu enfeksiyonu artmış olabilir ve antibiyotik kullanmak zorunda kalabiliriz 😞 bende ihmal etmeyin sizde yarın sabah idrar kültürü baktırın bi