Aysenur3 benim o kadar erken olmadi ama 30.haftadan beri deli gibi kaşınıyordum tahlil yaptirdim birsey yok cildiyeye gittim o da hic birsey yok dedi nemlendiriciler yaglar kullandim asla gitmedi son uc gundur cok artti yara olacaktim vucudum kasimaktan doktorum son care hap verdi bir doz da igne yaptirdi rahatladim. Keske daha once yaptirsaydi da cekmeseydim simdi ufak ufak oluyor ama bir iki kasiyorum geciyo