Aysenur3 15.haftadayim bazi yerlerimde kaşıntı oluyor uyuz olduğumu düşünüyorum artik delircem zaten huzursuz bacak sendromum da var deli oldum resmen.haftaya godecem doktorada böyle olup onerisi olan var mi
Mom027262 Aysenur3 Bende 7.haftadayım geceleri deli gibi kaşınıyorum.Kuruluktan olduğunu düşünüyorum bugün bebek yağı ile yağlanıp yatacağım.Eğer devam ederse dr gitmek lazım acilen.
Elifgrgn Aysenur3 bacaklarım delik deşik oldu desem kaşımaktan 😄 bisey kullanmıyorum ama geceleri benimde çok tutuyor yapcak bisey yok doguma kadar idare edicez 😊😊
Cmileozdmr Aysenur3 ben tam 5 aydır çekiyorum canım o derdi bana cildiye doktoru kansızlıktan dedi. Ama benim bikac tanıdığında uyuzluk var salgınmış bide
Akrepbebek Aysenur3 canim bende aynen senin gibiydim ozellikle bacaklarim yara bere icindeydi . Doktor bu kremi verdi https://resimyukle.link/i/yUWm2 . Doktoruna bir danis istersen kesintisi epey bi azaltiyor %90 kasintim azaldi diyebilirim.
Aysenur3 Mom027262 Deniyecem bende yaglanmayi.bazi yerlerimde artik agrili bir sekilde kaşıntı oluyor
Ayse-Aslan Mom027262 ne dedi doktorunuz bendede gece değil ama gündüzleri basladı hafıf el yuz ayak kasınıyor
Mom027262 Aysenur3 Kuruluk kaşıntısıysa yağ ile geçer.Ağrılı devam ederse mutlaka kısa sürede dr a gitmekte fayda var.Alerjik veya enzim yükselişinden olabiliyormuş .Geçmiş olsun
Vuslat23 Hındıstan cevızıı yagı bebe yagı zeytın yagı kullndm nafıle , limonu elıme sıkıp sürdüm çok şükür o çare oldu deneyın mutlaka
Mom027262 Vuslat23 Çok fazla kullanmayın limonu.Asidik olduğu için cilt pH ‘nı bozar ve yara oluşturur aman diyim.’
Aysenur3 Cmileozdmr Ay insallah onemli birsey yoktur ya cok tedirginim bende bazende agriki bir sekilde batmalar oluyor birde kasjnti cok endise ettim
Elifgrgn orkide21 simdi baktim da onunla ilgili kaybolup tekrar çıktığı yazıyor ama bende hic kaybolmadi yada yada kaşıntısı durmadi ozellikle akşamları cok kaşınıyor 2 hafta sonra bi doktotuma gidicem bakalim o ne diyecek çünkü bu aralar daha bi kudurdu cok kötü
Elifgrgn orkide21 simdi baktim da onunla ilgili kaybolup tekrar çıktığı yazıyor ama bende hic kaybolmadi yada yada kaşıntısı durmadi ozellikle akşamları cok kaşınıyor 2 hafta sonra bi doktotuma gidicem bakalim o ne diyecek çünkü bu aralar daha bi kudurdu cok kötü