TunarinAnnesi aynen öyle benim 14 yıldır evli olan komşum var 15. Yılları bu yıl onlarında bebekleri olmuyo belki belli etmiyorlar belki içleri içlerini yiyo ama nasipten ötesi yok öz halamın da bebeği hiç olmadı mesela evlatlık bebek aldılar yurttan şuan askere gitti 😊 ta bebeklikten büyüttü halam, onun hiçbişeyi de eksik kalmadı çok rahat büyüdü herşeyin Bi çaresi var tavş bu konu için size erkendir belki sıcak bakmıyosunuzdur ama durum böyle yani halamın evlendiğinde evladı olsa şimdi bir sürü torunu olurdu yani zor biliyorum aynı durumu yaşamadık tan sonra kimse kimseyi tam anlamıyla anlayamaz Rabbim size en kısa zamanda sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah