TunarinAnnesi Kızlar 6 yıldır Evliyim geçe sene 1 kaybım oldu 12 haftalik Bende Sorun Hormonlarım D vitamin Lh 9 Fsh 6.8 Estradiol 40 Testesteron 0.35 Prolaktin 30 . DHEA 3,54 . Tsh 2.0 . İnsulin 13.3 . Anti Muller 9.6 Sağ tüp kapali Adetler 35 günde 1 4 gün sürer eşimde Sperm İreli Haraket 66% Endometrium Adetim 21 gün 8 mm oluyor Yumurtlama Görüyorum Testlerde 18 19 cü günler bazen 20 Sizce Sebep nedir Niye hamile kalamiyorum
afrasil TunarinAnnesi canım sende pko bu var amh çok yüksek genelde pkoda oluyor . Amh yüksek Lh yüksek Sag tup kapalı Prolaktin biraz yüksek sınırın üstünde Bunlar için birsey kullanıyor musun hepsi etken . Soldan yumurtlaman lazim ki gebelik şansın olsun doktorla beraber yumurta takibi yap Bizimde 1.5 sene oldu esimde sorun vardi düzeldi 3 ay denedim duzeldigini halde olmayınca film çektirdim bu ay bakalm nasip
miniko_2308 TunarinAnnesi stres en büyük etken bu doğru, sizin prolaktin hormonunuz da yüksek prolaktin üst sınır 25-26 falan olmalı. Benim ekimde 44′tü, aralıkta 34 olmuştu ancak yine de prolaktin düşürücü ilaç kullandım çok şükür 4.kullanmamda 1′in altına düşmüştü. Doktorunuz prolaktinle ilgili bir şey demedi mi acaba?
2sy TunarinAnnesi degerlerin hakkinda tam bir yorum yapamiyorum ama tum degerlerin normal bile olsa ayda hamile kalabilmen icin aslinda 1 degerli gun var. Bunun 1 gun oncesi ve sonrasini da katarsan degerlendirmen gereken 3 gun var demek oluyor. Denemediysen yumurtlama testi denemeni tavsiye ederim. Yumurtlamaya en yatkin 3 gunu gösteriyor. En azindan şansı artirmis olursun bu sekilde :)
TunarinAnnesi afrasil Evet kuzum Lh düşürdük Prolaktin bende 30 normal hep 30 çıkıyor ama ilaçla 2 ye düşürdük yine kaldı 30a her ay da yumurtlama takip edemem ki (( evet doktor da dedi soldan yumurtlama olması lazm Pap sear verdik hepsi temiz çıktı çok şükür 🙏
afrasil TunarinAnnesi sen adetin 15. Günü falan git bi bakalm hangi tarafta yumurta , sonra bide 18. Gün falan gidersin 2 kere gitsen yeter döngün uzun olduğu için bu tarihleri dedim
miniko_2308 TunarinAnnesi prolaktin de strese bağlı bir hormon, inişli çıkışlı o yüzden. İncir, tere, fındık, sumak gibi bazı yiyecekler de artmasına sebep oluyor, yükselten gıdaları bir araştırıp uzak durmayı deneyin olmazsa.
TunarinAnnesi afrasil evet Kuzum yarin 15 ci gunum gidicem bakilacak bu zaman arefeseninde kilo veriyorum 70 kq yim 60 dussem iyi olur
TunarinAnnesi Denizyildizii hayir Kuzum rahim filmi deniycem bu ay olmazsa Artik Asilama yapcaz yada direk Tup bebek InsAllah tedavi ile olur gecen Femara +rahim filmi ile hamile kalmisdim
Pcosluhayat TunarinAnnesi arkadaşlar diğerlerini söylemiş ama insilun degeriniz de yüksek. Sanirim kilo probleminiz var. İnsilunu dengelemek için ilac kullaniyor musunuz?