Neseli5 zeytinkiz evet olabilir o zamanı beklersek bakalım çok geç. Kalmak istemiyorum eğer sezaryen kafasındaysa
Neseli5 katipannee ne kadar güzel bir bilgilendirme yapmış doktor, inşallah sağlıkla kucağımıza alırız yavrularımızı
Beyzan Neseli5 valla benim doktorum full normal doğum kafasında ssvd deneyelim diyor normal doğumun nirvanasi yani 😃 ama az çok anlarsın mesela sen soru Sor doğum hakkında şu engel mi bu engel mi gibisinden
Neseli5 Beyzan AA bak sen öyle deyince aklıma geldi enfeksiyon var benim vajinal enfeksiyon tekrarlıyor malesef, onu sordum normal doğuma engel mi diye hayır engel değil demişti
Beyzan Neseli5 Bu bile iyi bir sey sana mesela o zamana kadar geçmezse Sezaryen olur filan dememiş. Bence bir dahaki randevu da. Sormanın vakti gelmiş ben 27 haftalık gideceğim bir dahaki sefere netleştirecegim doğum şeklini.
Neseli5 Dilekcnkn haahah oda iyimiş, benim ki gece Eğitimini sormuştum 1 ini önermişti bana görüşebilirsi diye
Neseli5 Mlkrfk özele gidiyorum, bencede sağlık durumuna göre şekillenecek ama dediğiniz gibi gebenin tercihi de burada önemli ve doktorun yatkınlığı diyelim
Neseli5 Gull_94 malesef, normal doğumu destekleyen ama gerekli bir durumda sezaryen olmalı yurtdışında olduğu gibi bence
Gull_94 Neseli5 yurtdısındada zaten bu sekılde dogum seklını konusan doktra denk gelmedım hıc hersey olagansa normal olmasını saglamaya calısıyolar ama ben normal yanlısıyö yda aman zor olur su bu dıye sezaryene yonlendırmıyolar tabıkı burda lafım anne adaylarını etkılemeye calısan doktrlara zaten
SERNUR Neseli5 34 haftaya girene kadar hiç konusmadık nst konusu açıldı o gün konustuk ben normal dogum istiyorm dedim o da ben 3 düştükten sonra sezaryan istersin diye bir düşünmüştüm dedi bende olursa normal dedim o desteklerim dedi sagolsun bence bunu karşılıklı konusşabilrisn doktorla normal istedigini veya sezaryan istedigini
Neseli5 SERNUR aynen öyle Konuşabilmeliyiz, sizin 34.haftada olmuş konuşma bende çok geçmeden netleştirmek istiyorum yoksa doktor değişikliğine gidebilirim açıkçası geç olsun istemiyorum
Beyzan Neseli5 açık açık soracaksın hocam gidişat nasıl normal doğuma engel bir durum var mı diyeceksin ya da bebeğin pozisyonu normal doğum için uygun mu diye sor o anlatır zateb
SERNUR Neseli5 3 40 haftalık olmustuk 3 nisanda dogum yaptım mesala ne açılmam vardı ne sancı doktor yatmışımı yaptı nst de bebegin kalp atışları yavaşladı doktor kaka yapmıs olabilir boşuna sancı çekme dedi açılmam 0 Dı hemen sezaryana girdim sonucta önemli olan bebegim. Ama ortak karar ve gidaşata baglı tabi hersey
Neseli5 Beyzan pozisyon filan doğuma kadar değişir ama ya valla bakalım artık konuşmanın gidişatına göre
Miumiu Kızlar ben de önümüzdeki hafta kontrole gideceğim. 27 haftalık olucam. Sizce bu doğum meselesini açayım mı ben de?🤷🏼♀️ Ben erken nasılsa vaktimiz var önümüzde diye hiç girmedim de şimdi yorumları okuyunca bir acaba mı dedim😂
Neseli5 Miumiu sen bilirsin, ben eğer sezaryen kafasındaysa doktor değişikliğine giderim diye erkenden öğrenmek istiyorum
Beyzan Neseli5 elbette değişir de niyet öğrenmek önemli yoksa ben normal doğum diye beklediğim son anda sezaryen oldum her şeyin hayırlısı