Selam kızlar, size birşey danışacaktım, doktorunuzun normal doğum mu yada sezaryen doğumu mu desteklediğini nasıl öğrendiniz? Yada sordunuz mu direk, bazıları sezaryen kafasında olduğu için sizede sormak istedim açıkçası, bazı soru işaretleri var kafamda inşallah sizin yorumlarınızla birşeyler netleşecek