gokhande canım 2 kedim var kesinlikle hissediyorlar kötü anlamda değil ama kedilerim o kadar kucağıma çıkıp sevdirmezlerdi kendilerini ilk dişi kedim gelip karnıma doğru yatıp yalamaya başladı karnımı dedim Allahım ölecek miyim bu neyin sevgisi yoksa birşey mi hissediyorsun dedim gidip test yaptırdım hamile olduğumu öğrendim 🙈 erkek olan kedim de gece gündüz beni döverdi ıssırırdı allahım sanki hacdan gelmişim bir sevgi şelalesi eşim bile diyor beni de sevmeniz için hamile mi kalmam lazım 😂 yani bizimkiler olumlu yönde inanılmaz değiştiler