Aycanmbenim Sumeyye1134 benim Dr da kiloya değil de daha çok kemik uzunluklarına takılıyor. Karın çevresi ölçümlerine vs
ilknuryakiskan EdanrAy 36+3 te doğum yaptım 2950 kg doğdu oğlum solunum sıkıntısından küveze alındı. Kiloya bağlı değil pek siz içinizi ferah tutun çok geçmiş olsun
Gamali EdanrAy alınabilir canım benim oğlum 36 hafta 5 gün geldi ama programlı diye iki gün önceden ciğer geliştirici vuruldum 3 kilo 100 Gr geldi kuvezde kalmadı şükür
denizanasi1 Kaşar peyniri, süt, tahin pekmez ve muz u özellikle denedim. 3 haftada 1 kilo aldı bebeğim, 36 haftalıkta 3300 Gr dı. Bu hafta kontrolde ne kadar olmuş bakalım, bi yandan da gözüm korkuyo normal doğurmaktan 🙄
BrcHmt Melek-21 valla ben de aynı durumdayım haftalık perinatolog kontrolü. Ben en düşük kilo benim oğlum sanıyordum seninki az görünce biraz korktum bebeğin için. Allah yardımcın olsun. Gerçekten çok zor kararlar. Benim eski doktorum 28 martta sezaryen yapcam dedi. Ben doktor o şekilde değiştirdim.
Gamzeoztrk BrcHmt şuan 33+6 haftaligiz iki iki buçuk haftadır 2 kilo .Doktorum en fazla 3e yakın doğar bazi bebek almıyor normal diyor
BrcHmt Melek-21 durabildiği kadar dursun diyo. Kilo aldığı müddetçe ve oksijenlenmesi iyi olduğu müddetçe en güvenilir yer senin karnın diyo. Bizim 2 hafta geriliğin dışında 2 haftada geç döllenme var. O yüzden 39 a kadar beklerim gelmezse risk almam sezaryen diyo.
EdanrAy Melek-21 bende 38. Haftada olsun dedim doktora ama bekleyemeyiz riske atmayalım sonra cocugundan olursun dedi
BrcHmt EdanrAy başka doktora gittin mi? Bir haftada 150 gr almış sonuçta. Benim de bebeğim 150 gr aldı doktor takibe devam, yeri gelir 50-60 gram bile alabilir dedi
EdanrAy BrcHmt baskasina gittim oda 300 gr fazla ölçüm verdi ama oda riskli dedi tüp bebekle de oldugu için riske atmak istemiyorlar
EdanrAy BrcHmt alacak doktorum 37 haftalikken. Beklemeyelim dedi daha erken olsaydi istemezdim ama zsmani geldi hayırlısı artik
Melek-21 EdanrAy benimde doktorum 37 haftaliken sliriz dedi dün 37 haftalik oldum biraz daha beklemek istedigimi soyledim anlayisla karsiladi ama haftada iki defa ayrıntılı ultrasyona girecegimi soyledi
BrcHmt EdanrAy anladım canım hayırlısı dediğin gibi. Allah sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻