EdanrAy Gelisim geriligi nedeni ile 37.haftamda sezeryana alınacağım. Suan 36 haftalik ve 2100 gr 😣 kuveze alinir mi??
smyye_kdr EdanrAy cigerlerinin gelisebilmesi icin alabilirler belki canım🌸 sıkma canını saglıcakla gelsin dünyaya da küvezde de kalsa sonunda kucagını alırsın inşallah önemli olan saglıklı olabilmesi dua et bol bol stres yaparsan sütün gelmeyebilir.
Kubra5734 EdanrAy cnm 233o grm ile dogum yaptm ilk kiximda juvezr alinmadi. Solunum skntidi olmazsa eger alinmaz kuveze
Melek-21 EdanrAy bende ayni durumdayim ama kabul etmedim dün dogumu 37 haftalik oldum nekadar dogru yaptim bilmiyorum cok kötüyüm heran bisey olucakmış gibi 😥😥😥😥😥
BrcHmt EdanrAy ben de bugün 36 oldum. 35+3 de 2300 gr 47.5 cm di oğlum. Doktorum en geç 39 a kadar bekleriz eğer durursa onun sıkında erken gelirse de yapacak bişey yok dedi. 37 sen sonda sıkıntı olmaz dedi Melek-21 senin bebeğin ne kadar kilosu
yagizinannesi1 Melek-21 komşum 2200 doğurdu ve çok sağlıklıydı bebeği hemen eve geldiler ve şuan 3 yaşında 🤗 inş sağlığında birşey yoksa hemen çıkarsınız üzülmeyin
EdanrAy Melek-21 bende 38. Haftada olsun dedim doktora ama bekleyemeyiz riske atmayalım sonra cocugundan olursun dedi
Bsmlh EdanrAy benımde 36 alınacak ve kılosu cok düşük iğneler yapıldı ciğer geliştirici bana soyledıgı oksijen için alınabılır agır tablo olmaz
Cilemsimsek EdanrAy 2000altinda olduğunda alıyorlar eğer solunum sistemi gelistiyse alınmaz rabbim kucağına almayı nasip etsin
derinsart EdanrAy kaşar yiyin bol bol bide muz kilo alır ben 2.200 dogmusum ve saglıklıymısım hicbisi olmaz☺️
Poyraz_basak derinsart muz çok güzel kilo aldırıyor 2 haftada 700 grama yakın almış ben kendim bile şaşırdım moralini bozma son zamanlar çok güzel kilo alıyorlar solunum sıkıntısı olmazsa kuvezde alınmaz bile içini ferah tut
Melek-21 BrcHmt haftada iki defa gidiyorum kontrole gecen hafta 2100 gr di dün yine gittim ayni kilodaydi hic almamış
BrcHmt Melek-21 canım istersen yarın başka bir doktora daha git. Tek doktorla kalma. Kendi kendine için içini yer evde. Allah korusun bi aksilik çıkmaz inşallah ama çıkarsa da pişman olma
Melek-21 BrcHmt iki doktor değiştirdim haftada bi defada ayrıntılı ultrasyona giriyorum perinatoloji bakiyor bana
BrcHmt Melek-21 valla ben de aynı durumdayım haftalık perinatolog kontrolü. Ben en düşük kilo benim oğlum sanıyordum seninki az görünce biraz korktum bebeğin için. Allah yardımcın olsun. Gerçekten çok zor kararlar. Benim eski doktorum 28 martta sezaryen yapcam dedi. Ben doktor o şekilde değiştirdim.
Gamzeoztrk Kendinizi üzmeyin 🌸Doktorum hep söyler başka bebekle kıyaslamayın bebek ne alicaksa alır zaten sizden der .İki haftadır bizimde kilomuz aynı üstelik sürekli muz kaşar peyniri kuruyemiş süt tukkettigim halde bebek aldığı kadarini alıyor 🙏