Ozlem23 syma-123 ferah tut sen içini bende 4 kilo doğmuşum mis gibi insanım😄 annem tombik bebeğe bakmak daha kolay olur diyo hep
syma-123 Ozlem23 bu analar hep aynı demek ki benim annem de kayınvalidem de aynı şeyi söylüyor hatta doğum bile kolay olurmuş inanasım gelmedi 😂
Hicran27 beren6363 ben 35 haftalıkken 2700 gram demişti cuma günü kontrol gidecek bakalım kilo almış mı acaba kilosu iyi mi