burcu_izmir beren6363 34te 2700 36da 3500 dedi, geçen hafta 37de yani kilosuna bakmadı. Bu hafta kaç çıkıcak merakla bekliyorum bende 🤷🏻♀️
Hicran27 beren6363 ben 35 haftalıkken 2700 gram demişti cuma günü kontrol gidecek bakalım kilo almış mı acaba kilosu iyi mi
Ozlem23 syma-123 doktorun bir sorun bulmadiysa buna neden üzülüyorsunuz bizimkide ondeymis doktor tombik olucak biraz dedi en kotu normal olmaz sezeryan olur 😁
seelmaa 34+4 de 2300 dük 1 hafta geriden geliyormuş ama sıkıntı yok minyon bir bebek olucak dedi doktorum şimdi 35+2 deyim bakalım cumattesi tekrar gidicez sizin nasıl
syma-123 seelmaa Dün doktor randevum vardı 2800 dedi yediklerime dikkat ediyorum ama sanırım bebiş kilo alıyor ben değil 😅
seelmaa syma-123 maşallah neler yiyosun bende iştahsızlık da var ya zorla yiyorum onunda etkisi var sanırım 🙄
seelmaa syma-123 aslında yiyorum bu dediklerini nerdeyse hergün olmasada haftada 4 5 gün :/ bilemedim bakalım belki artar bu hafta (: sınavım vardı geçtiğimiz haftasonu onun streside bebeği etkilemiş olabilir dedi gerçi doktorum bakallm bu hafta artabilir(:
syma-123 seelmaa hamile kaldıktan sonra benim de eskisi gibi iştahım yok hazır gıdalardan kaçınıyorum yediklerim de normal şeyler etten tavuktan tiksinmiş durumdayım yemiyorum bile 😭
syma-123 seelmaa olabilir canım mutlaka etkilenmiştir ama tavsiyem her gün süt iç ben sütü çok seviyorum büyük ihtimalle ondan böyle kilosu 🤭
Ozlem23 syma-123 ferah tut sen içini bende 4 kilo doğmuşum mis gibi insanım😄 annem tombik bebeğe bakmak daha kolay olur diyo hep