Üzme kendini canm erkeklerin mayasında var odunluk.çok şükür öyle bi sorun yaşamıyorum ama benmkide bazen şehir dışına falan çıkıyo işi gereği bende yalnız kalınca çok duygusallaşıyorum😂 eşine naz yapmadıgını hamileliğin kolay bişey olmadıgını ve bebeği tek başına yapmadıgını hatırlat tartışma güzel bi dille konuş inşallah anlar biraz