srp123 biz 11 haftalık olduk, 5. Haftadan beri kanamam var riskli bir gebelik geçiriyorum bana nasılsın diye bile sormadı bir kere. Sanki bebek yokmuş gibi davranıyor.2 hafta klamadan yattim unurunda bile olmadi! Her hafta kontrole gidiyorum daha 1 kere gelmedi,sadece 1 gece acile gitmek zorunda kaldım kanama yüzünden acile götürdü dönüşte de kavga ettik. Bir de üstüne 'sanki 16 yaşında çocuğunu kaybedecekmişsin gibi davranıyorsun' demez mi çıldırdım!!! sanırım ayrılık çok yakın benim için çünkü gercekten sabrim kalmadi 😔 Bebegim iyi olsun yeter bana 🙏🏻