Ozlemmiray2019. kürtajdan sonra bazen rahim hiç hasar almazken bazen hasar alıyor rahim duvarında yaralar oluşuyor. O yüzden her ihtimale karşı rahmin toparlanması için 3 ay öneriyor lar. Bazıları hemen hamile kaldık diyor ama ben ne yazık ki üst üste iki düşük sonrası rahmi dha beter hale getirdim ve tam 2yıl gebe kalamadım. Mecbur tüp bebek yaptırdım.