obirannea Ozlemmiray2019 ben 10 ay sonra kalmıştım ilk üç ay biz istemedik doktorumuz tavsiye etmemişti
Merveee34 Ozlemmiray2019 ben 1 sene bekledim ..ama kürtajdan hemen sonra hamile kalıp sağlıklı gebelik geçiren çok arkadasım var .. benim rahmim çok zarar görmüştü .biraz dinlensin istedik .ilk çocuğumda küçüktü zaten . 1 sene dolunca istedik ilk ayda olmustu
gokhande Ozlemmiray2019 ben 3 sene bekledim hem psikolojik hem de bedensel olarak iyi hiseetmem gerekiyordu bir de 3 tane peşpeşe olunca vücudum kaldırmadı ilk denemede hamile kaldım ama peşinden tekrar hamile kalan arkadaşlarım var sağlıklı bir şekilde
SumeyyeBaltaci Ozlemmiray2019 aralıkta kürtaj oldum 1 ay korundum 2 aydır deniyoruz fakat henüz hamile kalamadım ama eşimde ufak bir sorun vardı benim sperm sayısı biraz düşüktü biz ondan kaynaklandığını dusunuyoruz
Annecik_ Ozlemmiray2019 1 ay sonra kontrole gittim doktorum iyi görünüyor tekrar kalabilirsin dedi 2 ay sonra kaldım çok şükür inş yeniden senin de dileğin olur
Ozlemmiray2019 Annecik_ çok teşekkür ediyorum🙏 Ben bir ay olucak kürtaj olalı kürtajdan sonra kontrolde sorun yok dedi doktor. Ama adet görmedim daha tekrar gitmem gerekiyormu acaba gel demedi bana doktorum. Beklemek çok istemiyorum yaşımdan dolayı
Annecik_ Ozlemmiray2019 kaç yaşındasınız ben 34 yaşındayım ben de öyle düşündüm adette düzensizlik olabilir ama siz 32 günü geçmiş hala regl olamadıysanız yeniden gidin derim ben yaş olayı olunca sürece bırakmak bazen boşuna beklemek olabiliyor dilerim ki hemen bebeğiniz olur
Fdilekk Bende ilk reglyi gördükten sonra korunmayı braktım 5 ay snra hamıle kaldım ama son 2 ay ovulasyon testı kullanmıstım , ovulasyon testı kullanırsan eger yumurtlama gunlerını bılırsın ve daha cok şansın olur canım
ikimelekannesii22 Ozlemmiray2019 bende 1 ay once kürtaj oldum ilk adetimi görüp korunmayı bırakıcam bakalım nasip kısmet
Rana-10 Ozlemmiray2019 kürtajdan sonra bi adet gördüm sonra doktorun onayıyla korunmayı bıraktık çok şükür hemen o ay hamile kaldım inşallah istediğiniz vakit size de nasip olsun🌸
Ozlemmiray2019 Annecik_ teşekkür ediyorum aynı yaşlardayız. Bende iyi hissediyorum hazır hissediyorum tekrar denemeye ama daha regli olmadım 12 nisanda bir ay olucak kürtaj olalı. 3 ay beklenmesi gerekiyormuş sanırım ama iyi hissettiğim için beklemek istemiyorum birde yaşımdan dolayı süreç uzamasın istiyorum
Umutduru Ozlemmiray2019 Canim brn geçen mayis ayinda kürtaj oldum ama öncesinde düşük de yaptim tedbir amaçli kurtaj oldum yani baya bi hasar gordu vucudum sanirim o yuzden hamile kalamadim
Gizzemmm Ozlemmiray2019 kürtajdan 2 ay sonra hamile kaldım bende çok şükğr şimdi 3 yaşında kızım rabbim size de istediğiniz zaman sağlıkla nasip etsin inşallah
Tugcekkkkk Ozlemmiray2019 canım doktor bana 3 ay korunm önerdi ben dinlemedim hemen hamile kalmak istedim maalesef o bebek de düştü… O yüzden sana tavsiyem doktorunun tavsiyesine mutlaka uy.
Annecik_ Ozlemmiray2019 ben 1 ay regl oldum sonra kontrole gittim o yüzden bir bekle kendini gerçekten hazır hisset inş hemen olur