yldzyldz 1072PINAR evet lohusa gibi oluyormuşsun banada üşütme dediler çorapla geziyorum hep çok sıcak olsa bile kanamam da çok yok az az geliyor ama çok ayakta durursam ağrım oluyor baya bi
1072PINAR yldzyldz ben de ayağa kalkınca içimde bir boşluk hissediyordum ya baya tutuyordum karnımı 🙈
Meralll yldzyldz aynen ben de bugün oldum ayetel kürsi okuyarak bayılıncaya kadar.. çok şükür şu an iyiyim
yldzyldz Meralll sizede çok geçmiş olsun banada öyle dedi doktor patoloji ye gönderdik dedi ama bir daha hamile kalırsam kan sulandırıcı iğne kullanmam gerekiyormuş test felan yapılmadan böyle söyledi bana büyük ihtimal kan pıhtılaşması dedi
yldzyldz 1072PINAR o bendede oldu birde tuvaletimi yaparken bi tuhaf oldu ilkte uzun zamandır tutmuşum gibi
MnevverTakl Anne3434_ evet kürtajdan sonra beklemek de çok zor.ben de resmen gün saydım 😊😊 Rabbim kolaylık versin inşallah size de
MnevverTakl 1072PINAR evet biliyorum her doktor farklı süreler söylüyor 🤔 ama ben de sanki beklemenin daha mantıklı olduğunu düşünüyorum.çünkü kolay bi şey değil vücut kendini bi toplamalı. Hayırlısı olsun ne diyelim 😊😊
yldzyldz anne_adayiii nasıl oldun inşallah iyisindir aklıma geldin bugün hep rabbim yardımcın olsun 😔