anne_adayiii canım hiç korkma. Seninle başından itibaren hemen hemen aynı şeyleri yaşadık. Ben de bugün kürtaj oldum. Bir damar yolundan bişey verdiklerini hatırlıyorum gözlerim bulanıklaştı sonrasını hatırlamıyorum ağlayarak uyanmışım onu bile tam hatırlamıyorum. Biraz sancım oldu hemen ağrı kesici yaptılar yine damar yolundan yarım saate birşey kalmadı. 2-3 saat müşade altında tutup gönderdiler..antibiyotik ve ağrı kesici yazdı onları da akşam aldım.. buna şükür ne yapalım olmak zorundaydım, Allah daha beterinden korusun hepimizi de.bir de çıkan parçaları patoloji ve genetik incelemeye gönderdiler bir sonraki hamileliği ona göre planlayalım dedi dr. 1 aya çıkacakmış o sonuçlar da..onu beklicez inşallah genetik bir sorun çıkmaz