Senayyalcin sancım yoktu hep sütgibi akıntım gelirdi bu defa pecete koyuyorum ben hep kanama falan olursa görmek için peçetede sümüksü bi yapı görünce doktorum gel dedi 1 parmak açıklık var suan dahada acılmaması için iğne falan vuruyorlar nstye baglıyım suan