Ben 32 haftalık hamileyim ve bu sabah şekerim 161 çıktı insülin kullandığım halde 🤷🏻♀️her gün bu şekilde devam ederse sorun olabilir stres yapmayın stres çok yükseltiyor😔 dahiliyeci bana sık sık 180 200 görmediğim sürece sorun olmayacağını söylemişti