Kızlar kafayı yemek üzereyim daha 5 haftalık hamileyim yediğime içtiğine çok dikkat ediyorum herşeyden mahrumum zaten altı üstü tost yedim kepekli ekmek şekerim 152 çıktı 1. Saat üstelik şeker ilacı kullanıyorum ilk 3 ay bu değerler bebeğime sıkıntı verir mi Allah korusun düşük vs