Mom726272 ben kendi çalıştığım hastane de asistanlığını yaptığım doktorumda oldum ameliyatımı. Normalde bel altı uyuşturuyorlar ameliyatın bitmesine yakın ben rica ettim biraz uyuttular. Ayılınca hemen kahve içmeye başladım narkozu atmak için ağrı sızımda olmadı hiç