Mom726272 canım benim annemin de artık bacakları 2 beden büyük duruyor damarları çok iri, maalesef yalı genç olduğu için biraz erteledi tedaviyi ve belden yukarı kısmına çıkmaya başladı. Seneler önce bile doktor farklı tedavi yöntemlerinden bahsettiler. En yaygını lazer, damarın ve hastalığın durumuna göre lazerle hallediyorlar günlük bi işlem, aynı gün çıkarıyorlar. Bir köpük tedavisinden bahsetmişlerdi, yine lazere benzer kolaylıkta acısız ağrısız. Ama bu yöntemi belirlerken hastalığın boyutuna bakıyorlar. Doğumdan sonra sen de uzun süre çocuk düşünmezsen hemen tedavi olursun inşallah. Zor operasyon değiller. O ağrının acının yanında tedavisi vız kalır yani.