Annesininkuzusu01 aysegulagirturkmen Bende 7 haftalığım en son 6 haftalıkken gitmiştim sadece keseyi görmüştüm Cuma günü gidicem umarım hem bebeğimi hem kalp atışlarını nasip eder rabbim
Ladyy Annesininkuzusu01 bende 5+2 ikide gittik kese gözüktü ama bebek gözükmedi şuan 6+5 bekliyorum hala gitmedim 7 haftaya gireyim diye
Sineemiis SansliAnne yarın bende 6 haftalık olucam nasipse sanki görülmezmiş gibi geliyor bana ya 🥴 sen ne güzel görmüşsün küçücükken
SansliAnne Sineemiis Evet gördük ama alttan bakarak gördü doktorumuz karından bakınca göremedi küçük diye o yüzden alttan bakıp gördük 🙃
Zeytinlimon aysegulagirturkmen 6+3 de vajinal ultrasonla kalp atısını duyduk ve bebei nokta kadr da olsa gördük☺️ Beslenme kesesinden ayrı şekilde görünüyordu🙏🏻Duyabilirsiniz bence.
aysegulagirturkmen Zeytinlimon Duyamadık maalesef kese vardı içi doluydu ama kese 5+1 göründü adet tarihine göre küçük dedi onun dışında sorun yok dedi ama haftaya bir daha çağırdı. Bi sorun mu var acaba
aysegulagirturkmen Ladyy Duyamadık maalesef kese vardı içi doluydu ama kese 5+1 göründü adet tarihine göre küçük dedi onun dışında sorun yok dedi ama haftaya bir daha çağırdı. Bi sorun mu var acaba
aysegulagirturkmen SansliAnne Duyamadık maalesef kese vardı içi doluydu ama kese 5+1 göründü adet tarihine göre küçük dedi onun dışında sorun yok dedi ama haftaya bir daha çağırdı. Bi sorun mu var acaba Korkuyorum 😢
Zeytinlimon aysegulagirturkmen hiç zannetmiyorum içiniz rahat olsun biz 3. Gidişimizde gördük bide geç dollenme olabilir. İlkinde kese minicikti 2.gittiğimizde beslenme kesesi oluşmuş dedi3. Gittiğmizde kalp arişini duyduk.dua edin bide stres yapmayın🙏🏻
Gozde939e99e aysegulagirturkmen cnm gec dollenme felan mi olmus dedi bende yarin 6+6 olcam bende gidecm bakalm bana ne diyecek
Gulcin1904 aysegulagirturkmen hiç canını sıkma ben 7+6 da duydum ki burdaki postları bı gozden gecırrırsen goreceksın 10. Haftalarda bıle duyan var. Sadece tedırgın olma lutfen inşallah haftaya duyacaksın bebişinin kalp atışını🙏🏻🙏🏻
SansliAnne aysegulagirturkmen Sen yine de içini ferah tut. Adetinden sonra döllenme olmuş olabilir. Bizde sonradan duyduk çünkü inşallah bir sorun yoktur. 😇
aysegulagirturkmen Gozde939e99e evet herşey normaldi kese var tam olması gereken yerde içide dolu ama kese küçüktü geç döllenme olabilir dedi bir hafta sonra kalp atışı ve kese için tekrar çağırdı
perilice123 Merveee34 yoo bana 6+1′de dinletmisti doktorum hatta zor duyuluyor nefesini tut daha rahat duyariz demisti videoya bile cektirtmisti.
Zeytinlimon aysegulagirturkmen evet çok küçük şuanda demişti ilk gittiğimde hani ultrason fotoğrafi varya onda bir nokta kadr di