serifenur_60 kızlar benimde 5+3te gittim kese her şey oluşmuş dedi ama bebek gözükmedi küçük daha haftaya gel görürüz dedi bende gitmedim gününü uzatmak için bu cuma allahın izniyle randevum var şuan 6hafta5 gün dr adet tarihime göre birgün geç söylemişti ben 5+3 derken o 5+2 dedi bilmiyorum hem seviniyorum hemde içimde korku var 😞