Merrcimek MerveSara Yunanistanda yunanlılar bir sene bebek diyorlarmkş. İsmi vaftiz ederken koyuyorlarmış 😁 Arkadaşım yunan o anlatmıştı
Hayalll Aras Doruk benim oğluşumun :) adi belliydi sevgiliyken esim heb isdemisdi erkek olursa aras koyacaz diye kiz olursa sen koyarsin demisdi :) rabbim nasib eddi hayallerimizi bnde ikinci ismni koydum saglikla dogmasni bkliorz :)
Incikyr Sahsinamunhasir Anlami; Saygi duyulan büyük bir kimseden gelen iyilik, Tanri'nin dünya işlerinde kendini gösteren iyilik ve bilgeliğini temsil eder.
Burcum SevDin ben de aynı düşüncedeyim. Çok seviyorum ismini💙 amin inşallah isimleriyle yaşasınlar, adları ömürlerine de yansısın inşallah.