milena11 Sabah uyandım işe gitmek için hazıdlanıyordum banyoya geçtim. Bir kaşıntı var göğsümün altında aman allahım😅 Bir bakarsın ki göğsümün altından ucuna doğru çizgi çizgi çatlaklar ama bunlar dün yoktu 😅😅😅😅 21 haftalığız daha çok erken🙈🙈🙈🙈
Ekinci-ada12 Soe milena11 büyük geçmiş olsun bende öyleyim kaşımayın kaniyor ben kaşıdım dayanamadim kanadı
Bittercikolata milena11 bende kendimi sürekli yagladigim halde 20. Haftada göğüslerim 24. Haftada bacaklarım çatladı 😂
yasemin333 milena11 baya erken çatlamış günlük 2-3 defa yağ sür mutlaka daha fazla çatlamasını engelleyebilirsin bir de sakın kaşıma tırnağımın değdiği her yer bir gecede çatladı kaşınınca yağ sür ovala
aezgi Soe sarı kantaron yağı sür canım ben hamileliğiö boyunca lierak sürdüm her kasıntım olduğunda kantaron sürdüm hic catlamadım
milena11 Soe ya ben yağlanıyorum sonra giyinince sanki boşa gidiyor gibi geliyor. Sen ne kullanıyorsun yağ olarak
Ekinci-ada12 Soe 😥 ben yaptim göbeğimin sag tarafini yaptim yapmaz olaydim soldakiler soluk çizgi sagdakiler kıpkırmızı derin
Soe milena11 mustela yağ, hindistan cevizi yağı ve sarı kantoron her gün yatmadan birini sürüyorum ama dediğin gibi giyinince boşa gidiyo gibi
elifkurt96 milena11 Çok şükür çatlamadım inşallah da çatlamam 29+1 gündeyiz ama sürekli kullandığım bir yağım var onun işe yaradığını düşünüyorum (Bio Oil ) şimdilik mucizem 🤰🧿🤗
Bittercikolata milena11 bende bıo oil kullanıyorum 125 ml küçücük kutu 80 lira falan. Hemen bitiyor ama kullanmama rağmen catladim 😂 bünye ile alakalı bı durum
elifkurt96 milena11 Ben trendyoldan aldım 80 tl ye almıştım ikinci kutum bu rahat 3 ay gidiyor 125 ml
yasemin333 Bittercikolata ben de bio oil ve hindistan cevizi yağı kullanıyorum 33.haftamda çatladım çatlayacağı varsa her türlü çatlanıyor galiba.Bacağıma göğsüme popoma kullanmadığım halde oralarda hiç çatlak yok göbeğime kullandım göbeğim çatladı😁