Melek6767 benim idrar testinde çok silik çıkmıştı hastaneye gidip kan verdiğimde negatif çıktı bende kan tahliline güvenip hamile değilim zannettim. Birkaç gün daha geçince adet olmayınca bi daha idrar testi yaptım tam kırmızı çizgi çıkmıştı. Hatta çok şaşırmıştım nasıl kanda belli olmaz diye