Sizi yanıltmak istemem ama bende hamile olduğum ay acillık olmuştum adetimden 13 gün önce idi hamilelik olabilirmi diye sorduklarında olabilir dediğim için betaya baktılar çıkmadı ama 13 gün sonra adet olmadım kan verdim değerim yüksek çıktı kan testini başka bir yerde tekrarlayın bence