ikinciannelikseruveni 33. Haftaya giriyoruz 2 gün sonra bizde kızımla 32+1 de kontrolümüz vardı 44 cm ve 2076 gr olmusuz bu haber bana iyi geldi çünkü bu ay ben pek kilo alamadım asırı iştahsızım . 53.5 ile hamile kalmıstım boyum 168 6.5 kilo alabildim bugüne kadar . Nefes darlıklarımız var (bebek döndüğü için daha çok olcak dedi ) yalancı kasılmalarda basladı mide yanmaları Allah Allah , gece uyuyamıyorum pek artık . Günler de hiç geçmiyor . Sadece erken dogum riskine karsı kendi geceliklerimi yıkadım ütüledim astım bebişinkileri 2 haftaya yapacagım . Alışverişimiz hiç kalmadı artık çok şükür . Sezeryan olacagı için tarih aldıktan sonra da beşigi 1 hafta kala kurduracagım ahsap ve boya kokusu çıksın diye . Bizde böyle durumlar . Sizler neler yapıyorsunuzz 🙏🏻🥰