H-M denizbaskurt her wcye gittiğimde oluyor da korktum.bide normal kanama gibi kan mı olması lazım yoksa pembe akıntı gibi mi.benimki akıntı gibi geliyorda.
Senanurr9595 H-M bende çatı muayesi oldum 2 gün once pembe lekelenme oluyo doktor normal dedi kan rengine dönünce gel dedi canım
Senanurr9595 denizbaskurt benimkide kız bende kızlar erken gelir diye biliyorum ama bizimkiler nazlı çıktı 🤭😂