Kayla Senanurr9595 ben 9 eylül 1995 senesinde 9 ay 27 günlük doğmuş 😂😂😂 gerçi benim doğumumda ihmal de varmış ama işin espirisi bir yana, ne güzel çocuğunuzun karnınızda bir gün bile kalması onun için mükemmel bir şey. Sağlıkla gelsin yavrucum 🧿💐
Esosun Senanurr9595 geçen hastaneye gittim nstdeki kadın 43. Haftamdayım dedi ben şok natyi aldım doktora girdim doktor her an doğum yapabilirsin dedi ben de 34. Haftadayım ben yine şok😂 Allahtan daha doğmadı sıpam 35 olcaz az kaldı🌸
T-B-B 40+5 olduk beklemekten yoruldum😔 Sanci oluyor ama çok hafif ve düzensiz Ne yapsam olmuyor yürüyüş squat merdiven hurma adacayi sicak suya oturma ilişki dahala sancilanmadim
Senanurr9595 Esosun vaktinde sağlıkla gelsin insallah 43 haftalık nasıl bekletmişler şaşırdım dogrusuu
Esosun Senanurr9595 hemde 3. Bebeği olcakmış ilk 2si de öyle olmuş hergün geliyomuş nstye kontrole artık😂 bende şaşırdım heralde 5-6 kilo doğuruyodur kadın
H-M Senanurr9595 Bende doğurmadım saha 39+3 olduk bugün doktora gittik çatı muayenesi oldum lekelenme hala oluyo pembe kırmızı arası korkmalı mıyım.
Senanurr9595 H-M bende çatı muayesi oldum 2 gün once pembe lekelenme oluyo doktor normal dedi kan rengine dönünce gel dedi canım
Senanurr9595 denizbaskurt benimkide kız bende kızlar erken gelir diye biliyorum ama bizimkiler nazlı çıktı 🤭😂
H-M denizbaskurt her wcye gittiğimde oluyor da korktum.bide normal kanama gibi kan mı olması lazım yoksa pembe akıntı gibi mi.benimki akıntı gibi geliyorda.