Ayca00 Maşallah ya bende o haftaları görür müyüm acaba bende özele gidiyordum özelde ki doktorum çok iyisi çok seviyordum ama maddiyattan dolayı değiştirdik yine de son haftalarda bir sıkıntı olmamasına rağmen doğum derse yine özelden doktora geçerim