İyi akşamlar kızlar 😊 Geçen hafta hastaneye gittim doktorum mayısın sonunda doğum dedi bu arada tek yumurta ikizlerime hamileyim şu an 27 haftalığım mayısın sonuna sezeryanla alırım dedi ama o zamana da 33 34 haftalık felan oluyor bana erken gibi geldi. Özele gidiyordum ordaki doktorumdan çok memnundum ama doğum ücreti fazla olduğundan bu ay üniversiteye geçiş yaptım doğumu da orda olacağım inşallah. Özelde ki doktorum 38. Haftaya kadar bekleriz bir sıkıntı olmazsa demişti bu doktorum da mayısın sonunda alırız dedi yani erken gibime geldi sizler ikiz olup herhangi bi sorun olmadığı taktirde kaç haftalık doğum yaptınız