Bebek3444 M-oksuz9 çok şükür güzel geçiyor lakin 19+0 olduk hala hareket hissetmiyorum ona takıldım 🙄
M-oksuz9 Deniz59 Sinem Albayrak Kaya benim doktorum ama aynı zamanda Şehir Hastanesine ve Namık Kemal Araştırmaya gidiyorum 🙂
M-oksuz9 Deniz59 Ben Şehir Hastanesinde Murat Beye gidiyorum memnunum kendisinden özelle bir tutulamaz tabiki ama gayet ilgili biri bilgi veriyor en azından
Deniz59 M-oksuz9 ben hamile kalmadan önce gitmiştim 1 senedir gebelik olmuyo diye hep yaşın küçük kilom var diyodu sinir etti gitmedim 😂
M-oksuz9 Deniz59 Herkesin takıldığı doktor oluyor illa sen hangi doktorla rahat ve mutluysan senin için en iyisi odur 🙂🙂 Kaç haftalıksınız bu arada
Deniz59 M-oksuz9 10+4 ☺️ İkili test için gidicem 2 hafta sonra şey sorucam şimdi ben ikili test için gideceğim doktara hep gitmek istiyorum doktoramı söylemem lazım sizin hastanız olmak istiyorum diye
M-oksuz9 Deniz59 Yani söylersen daha iyi olur randevu olmasa bile barkod veriyorlarmış diye duydum ben
M-oksuz9 Bebek3444 Hiç tatlı canını sıkma ben 22+ larda hissetmiştim arkadaşım biliyorum insanın kafasına çok takılıyor ama az sabır 23. Haftaya kadar hissetmemek ilk gebelikte normalmiş
Asyamira Bebek3444 Bizde şuan 22+1 olduk doğru düzgün 1 haftadır hissediyorum hareketleri, canınızı sıkmayın son bir kaç hafta 😻
Bebek3444 Asyamira ayyy heyecanlandım hadi inşaallah bazen elimi koyup dinliyorum lakin ses seda yok 🙂
Asyamira Bebek3444 Bende çok özeniyordum su 15. 16. haftalarda hissedenlere, şimdi tam hissediyorum izlemeye başlıyorum elimi koyunca duruyor, ultrasonda da aynı şeyi yapıyor şaka gibi bir bebek cidden 🙊🙊😻😻
HasretYildirim Asyamira Benim bebeğimde öyle tam tersi elimi koyduğumda hareket ediyor, baktığımda duruyor😂 Babasında da aynı şekilde ona gelince hareketsiz bende hareketli doğru düzgün hissedemedi hiç. 28. haftadayım☺
EgeDN Asyamira ayy evet 😂 onu hissetmek için kendimizi dinlediğimizi hissediyor sanki hemen durmaya başlıyor ben hissediyorum tam eşim gelip elini koyunca duruyor şaka gibiler dediğiniz gbi ama keyiflide olmuyor değil 🙈😂🥰