angels_-mom önceki hamileliğimde sıcak basmasından bunalıyordum resmen çözüm bulamadım bir türlü doğurdum emzirme döneminde de devam etti (2yıl 😂)şimdi yine hamileyim ama sürekli titriyorum hiç bir şey ısıtamıyor beni artık kafayı yemek üzereyim bunun ortasını bir türlü tutturamadım😩