angels_-mom Merhaba anneler. 36.haftamız ve iki gündür sıcak basması durumu yasıyorum sizler de de oluyor mu neler yapıyorsunuz
Hatice68 angels_-mom olmaz mi hemde nasıl gece uzerimde battaniye durmuyo sonra da tutuluyor her yerim🤭
[silindi] angels_-mom 33 haftalığım Allah’ım resmen yanıyorum ya eşim artık ateşli piliç diye çağırıyor beni 🙈🙈yurtdışındayım bugün burda bir de kar yağdı düşün soğuğu eksilerdeyiz millet patiksiz gezmiyor ben şort atletle geziyorum çok pis hastalanacam böyle giderse 😩😩
angels_-mom Eceee7 hamileliğin 3. Trimestin de normal oldugunu okudum ama baya baya yanıyorum halbu ki havalar da o kadar sıcak değil
Nisanurunannesi3850 38+2 olcaz brazdan ayni durumu yasiyorum üzerim acik uyuyorum corap vs giysem terliyorum🤦♀️ 1 haftadr boyle
Zehra516 Bende 21+2 haftalığım daha ama bende aynı yaa acayip ateş basiyor millet üşürken ben sicakliyorum niye acaba
Hatice68 angels_-mom yelek bulundur baş ucunda ben öyle yapıyorum ahh bu hormonlar at koşturuyor resmenn vücudumuzda 😂😂
angels_-mom Eceee7 aynen oyle şükrediyorum bende bazen düşünüyorum ağustos da Hamile olmus olsaydım napardı diye
1pearl Gece sadece göbeğimi örtüyorum desem yeridir o da bebek üşümesin diye halbuki ne saçma o zaten içerde sıcacık ama analık işte rahat etmiyor içim 😂😂
paradiseeeeee angels_-mom ooo çoktan var ayaklarım yorgan dışında şuanda aylardır var bende 33.5 deyim bende
Buketkucuk angels_-mom 35+1 haftalığız ama bende uzun zamandır mevcut sürekli terliyorum ateş basması sorunu yaşıyorum. Evdekiler hırka giyerken ben kısa kollu ile gezinirken sıcaklıyorum👻 Hamilelikte normalmiş☺️