Busra2706 Sevilay7 catherine’s marka hamile lohusa pijama ve geceliklerini tavsiye ederim. Kumaşları inanılmaz kaliteli.
Kimkibu Busra2706 sabahlıgını ve 2 takım geceliğini aldım hastane içim gercekten cok güzel😊 ben aqua aldım aqua20211 sabahlık ve geceliğini foto çekimi için:) https://hizliresim.com/Fzwu4c
Susam1 Sevilay7 yaşadığın yerde Viar mağazası var mı? Eğer ki varsa ordan al ben dün aldım çantayı emzirme sütyenini 2 tane pijamayı terliği çok uygun ve güzeller
Sevilay7 Susam1 malesef cnm yok internete bkyrm yorumlara iç gösteriyor yazıyo hepsinde napcm bilmiyorum
gmzrk Sevilay7 https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/LC-WAIKIKI/kadin/Gecelik/4970075/1502228 Dün bunu aldım canım bende sabahlık vardı o yüzden sadece gecelik bana yetti fiyatıda çok uygun
Eftoker gmzrk bende bundan aldım pijama takımı ile birlikte alarak set yaptım diğer sitelerde bulunanlara göre daha cici gibi geldi 🙃😊
Sevilay7 gmzrk cok güzel canım bende sipariş edeyim bari kaldıysa bundan iç göstermiyo demi baktığım iyice
Gardenya7 Sevilay7 G lingueri diye bir mağazadan aldım avm den, şık ve makul fiyatlıydı catherines snrm markası da
kedidirokedi Sevilay7 bende bu ürünü aldım içindeki elbisesi ayrı çok şık duruyor https://www.cossybyaqua.com/urun/aqua-19006-k-sabahlik
Trknavci mommysweet lcw lohusa gecelik internet sitesi fiyatı 59.90yaziyo önden düğmeli fotoğraf yükleyemedim.magazada 25tl idi geçen hafta.
biranneden1 Ben hemşiremle de görüştüm . Hiç beyaz renk falan alma dedi . Ben de normal sabahlıklı bir gecelik aldım sonrasında da giyerim zaten . Fotoğraf için de yanıma beyaz şık bir tişört ya da bluz alacağım . Zaten fotoğraflarda belden yukarısı görünüyor .
gizemozdemir1990 Ben 2 tane pijama takimi aldim ikisi de trendyol. Biri sabahlikli bir takim. Digeri de defactonun hamile pijama takimi. Ona da pentiden sabahlik aldim. defactodan aldigim cok uygun fiyatli ve guzel tavsiye ederim. M beden var hala, asagidaki sekilde arayabilirsiniz. ben 170 boyunda 67 kiloyum suan 8 aylik hamileyim. S aldim. https://ibb.co/4RhyC4M
Aycaycaaa gizemozdemir1990 canım şimdi baktım almayı düşündüm ama saten yazıyor ama fotoğrafta saten değilde pamuklu kumaş duruyor. Senin siparişin geldi mi?
Nlfrylmz gizemozdemir1990 çok güzelmiş güle güle kullanın inşallah sağlıkla kucağınıza alın bebişinizi. Trendyoldan aldıklarınızında linki var mı acaba zevkiniz çok hoşmuş 🌼💞
bambam_betty Ben normal hayatta bir daha giymeyecegim için, 10 tl ye aldım bi fabrika satış mağazasından. Ama kumaşı öyle güzeldi ki, sonra gidip aynısının ip askılısını da aldım 🥳