Ben, eşim covid oldu 10 gün önce, bana da aynı gün test yapıldı negatif. Eşimin 8. Gününde bende burun tıkanıklığı ve hapsırık oldu, üstünde durmadım cünkü eşim artık iyileşmiş gün dolduruyordu yani 8 gün geçmişti üstünden 8 gün boyunca kuluçkada kalacağını hiç düşünmemiştim, yırttım diyordum tam 😂 sonra ertesi gün tıkanıklık hapsırık devam etti.bir sonraki gün hapşırık geçti tıkanıklık kaldı ve tat koku hissi kayboldu. Bugun ise eşimin karantinası bittiği icin hastaneye gidip hemen test verdik benim belirtilerim olduğundan dolayı, pozitif cıktım. Eşiminki bitti benimki başladı :D 3-4 gün oldu kısacası bu sekildeyim ateş yok öksürük ağrı sızı yok sadece tıkalı burun ve tat koku kaybı var, gayet iyi atlatıyorum şimdilik cünkü beslenmeme cok dikkat ediyorum evet keyifsiz tat almadan yemek ama yine de yiyorum siz de yiyin gıdanıza dikkat edin hafif geçiyor genelde endişelenmeyin