Ecemiz benim eşim kendimi halsiz hissediyorum hasta oluuorum sanırım dedi biz odaları ayırdık dikkat ettik 2 gün sonra test sonucu pozitif çıktı , bana da sonraki gün test yaptılar negatifim. - 1 hafta geçti. Kaldı 4 günü falan eşimin karantinasının bitmesine yüzünü unuttum aynı evde 😀 böyle atlatırız umarım ya🙏 Hamileyiz sonuçta daha çok endişeleniyoruz 😞