Gokcelii Senay1 Midem yandığında 1 bardak kefir içiyorum anında kesiyo yanmasını ve gün boyu rahat ediyorum tavsiye ederim
nrgzayl aynı durumu bende yaşıyorum gavıscon falan hikaye. miden her yandığında leblebi tüket sürekli bulundur evde . hemen etkisini gösteriyor asla pişman olmazsın
Meyra_21 Günde 2 3 şişe soda içiyorum ve Gavisconu kafaya dikiyorum resmen 🤦♀️hiç bir şey fayda etmiyor. Bazen 1 çay bardağına 1 paket karbonat eritip içiyorum biraz daha iyi geliyor
Celiklibusee Senay1 çiğneme tableti mide asidini almak için talcid veya rennie kullanabilirsiniz ama tabii doktorunuza danısın. Beyaz leblebi de cok iyi geliyordu bana bilginiz olsun
Gokcelii Senay1 Meyvelisini bilmiyorum canım ama küçük bi tane alıp demeyebilirsin veya kefirle çileği rondodan geçirip içebilirsin :)