Mutlulugumm123 Gebeliğin ilk başlarında sürekli sürekli tüketmek sıkıntılı diye duymuştum bitki çayı gibi düşüğü tetikler diye okumuştum.Ama belirli aralıklarla yenilebilir bol vitaminli bir meyve ve sindirimede iyi geliyor.Sonuçta herşeyin azı karar çoğu zarar 🤗