Mutlulugumm123 Kızlar ananas yedim dogum belki başlar diye ama bi şüphe düştü içime zararlı mıdr sizce
Semy Mutlulugumm123 neden zararlı olsun ki ? Ben bilmiyorum siz neden zararlı olabileceğini düşündünüz?
Kalbimm55 Mutlulugumm123 Ananasın zararı Yok aksine Kabızlıga iyi gelir ve içinde de mineral vitamin var. Yicekten falan Doğum başlamaz nasiptir
Htctnc Mutlulugumm123 doğumu tetikliyor evet ama bunun için bi 7 tane falan yemek anca tetiklermiş bi iki dilimden bişey olmaz aksine faydası var 🤗
Stmom Rahmi yumuşatır derler benim bildiğim diger soran arkadaşlara cevaben. Bir zarari olup olmadığını bilemiyorum maalesef