Keremiko sabah 7 de uyanip sadece su ile ilacimi aliyorum kahvaltimi en erken 10:30 / 11:00 civari yapiyorum folik asit ilacimi ise saat 2 de içiyorum yalnizca dusuk riskim oldugu icin hareketlerim cok kisitliydi 2.5 aydir yatıyorum bu etkendir belki bilemiyorum