Merhaba gebelik oncesi saptanan cok yuksek olmamakla beraber tiroid çıkmıştı Euthyrox 25mcg ilac tedavisine baslandi gebeligi ogrendigimde istenen testlerde 3.18 cikmisti tsh yine düşürüldü iki ay pes pese 1.41 cikti fakat bu gun tekrar tsh icin kan verdigimde 2.51 cikti dahiliye doktorum bebek gelistikce bu hormonun yukselmesi normal dedi ilac dozunu yukseltmedi ama genelde 2.50 alti isteniyordu. Sizlerde boyle bir durumla karsilastinizmi yardimci olabilirmisiniz?