Livanur22 Emregizem benim hiç yoktu 41 kiloydum hamile kalmadan 1 2 ay önce kilo alıp 48 oldum sonra hamile kaldım hepten çıktı 😊 mutluyum daha çok çıksın istiyorum🤣
[silindi] Emregizem ben 6 haftalık olmak üzereyim o kadar gazım var ki sizin karnınızdan biraz küçük sadece aynı nerdeyse 😂 umarım dedikleri gibi sonradan iner yoksa 9 ayda nolur hiç bilmiyorum
Lavinyaaaa Emregizem Malesef 15. Haftaya kadar çıkan o göbek bebiş göbeği değil gaz ve oluşan şişkinlik göbeği 😂