MorTutkunu Dolunayimiz canım şuan şehir dışında ablamdayım köyde o yüzden merkeze gitmem gerek . Mecbur beklemedeyim 🙈
MorTutkunu bigunanneolucak yaptığım test çok çok silik cıktı ama üzerinde renk karmaşası olmuştu yok diye düşündüm o an ama suan test bozuktur diye düşünmeye başladım
bigunanneolucak MorTutkunu anlamsız bi post olmuş o zaman bu sekilde açmanız. Ayrıca adetiniz o kadar gectyde o kadar silik cıkmaz. Neyse gönlünüzce olsun inşallah
NeslihanDuz MorTutkunu Sağlık ocağında falan adeti 10 gün geçince test yapmamı söylemişlerdi banada çünkü geç döllenme olabiliyor rabbim gönlünüze göre versin inşallah 🤲🏼🌸
bigunanneolucak MorTutkunu başlığa bakınc insan anlamlı sanıyor. Belli ki dikkat ceksin diye yazmışsınız. Neyse inşallah hamilesnzdir
MorTutkunu bigunanneolucak arkadaşım hamile olabilirim başlığa da ne yazmalıydım şuan bir belirsizlik var ve sanırım hamileyim evet.
Serap45 MorTutkunu halkında hayırlısı olsun inşallah takma sen insan heyecanla her şeyi yapabilir sende sıkıntı yok bence postta da sıkıntı yok kendide hamile kalmak isteyen biri mi acaba dedim kendi kendime insanlar tuhaf 🤔
Senayyaprak33 MorTutkunu hayırlı olsun şimdiden, bende adetimden 5 gün geçti test yaptım gebeyim. İnşallah sende hamilesindir Allah gönlüne göre versin bir an önce kan tahlili ver 😍♥️
MorTutkunu Serap45 ya anlamadım gerçekten ne yazmalıydım acaba . Başlığa neler neler yazıyolar girip de yorum yapılsın diye anlamadım arkadaşın derdini . Gereksiz olsa adminler el atardı olaya 😒
keyifkahvesi MorTutkunu evet silik belli bence olabilir kan vermeniz daha iyi olur en yakın zamanda kan verin derim Rabbim gönlünüze göre versin 🤗